Friday, January 12, 2007

Stive grønlændere


Er begrebet "En stiv grønlænder" ikke dobbelt-konfekt?

Jeg var i byen i aften og er lige kommet hjem her kl 03:55 i skrivende stund.

Var sammen med homo-vennen Jeppe, som blev ved med at sige, at han snart ville kysse på mig. Dette var ikke sagt fordi, han synes jeg er overdrevet uimodtåelig, hvilket jeg dog er hehe, men en grønlænder blev ved med at kravle op på ryggen af ham og sige ting som ingen kunne forstå.

Jeppe læser engelsk sammen med grønlænderen, men jeg tror, at grønlænderen bliver ved med at gå ind i det forkerte lokale, for det lod til at grønlænderen troede at Jeppe kunne forstå grønlandsk.

til sidst var vi nødt til at give ham en ti'er for at kravle ned OG holde kæft.

Utroligt at grønlændere kan være så dårligt integrerede!

No comments: