Tuesday, January 30, 2007

De pædagogiske talenter

Jeg HADER racisme.....specielt, når det er MIG, der er offeret.
På arbejdet idag under et spil matador begyndte to drenge at sætte mit pis i kog ved at kalde mig alverdens racistiske ting. Jeg nåede at tænke, at de bare gjorde det fordi, de ville pisse mig af.....men det virkede, så til sidst smed jeg dem ud. Den ene fortsatte, hvor efter jeg måtte sige til ham, at jeg da ikke render og kalder ham for perker-dreng og at han ikke skulle vise sig for mit ansigt i morgen på arbejdet. Så blev han ked af det og ville give mig 1000 kr (Sagde han), men jeg sagde direkte, at jeg var så sur, at jeg ikke gad at se mere på ham og at han kunne komme i morgen til en snak, så kunne vi se, om jeg gad at se på ham efterfølgende. Så kunne man ellers stå der med alle sine pædagogiske talenter. Men dækker mig bare bag en teori, der hedder "Liv i fokus", hvor man skal sige tingene meget direkte hehe.
Senere på aftenen var der en dreng, der ville gøre mig mere sur, så han smadrede lige en rude....men det er et andet eventyr.

No comments: