Saturday, January 13, 2007

afsløret som homo???




Var lige på "Blender" igen i aften med nogle kolleger fra det værested for sindslidende, hvor jeg er frivillig. "Blender" er et homo-dico i Århus.

Det var ellers noget af en oplevelse. En mand med strikhue var vældig interesseret, men jeg kunne ikke helt rumme det og efterfølgende kom en mand hen og satte sig på skødet af mig og gned sig op ad mit underliv. Da han vendte sig om stivnede hans blik.....han udbrød: "Undskyld undskyld undskyld, men jeg troede du var en anden!". Meget mærkelig verden.

Ude på dansegulvet dansede jeg med en pige fra værestedet...heldigvis, for da jeg så til venstre, stod der én af mine drenge fra mit lønnede arbejde. I den muslimske verden er det ikke et hit, for at sige det mildt, at være homo. Han dansede med en blond dansk pige, så han er jo nok ikke selv homo. Jeg ved ikke om han så mig og i så fald er det nok noget der vil stå usagt mellem os og i morgen på jobbet er det første jeg spørger om jo nok ikke, om han lige var en tur på homo-bar i weekenden. Jeg tror nok bare at jeg laver toast og skælder ud som jeg plejer.

No comments: