Sunday, January 7, 2007

MAND = YNKELIG


Er det med at være mand lig med at være ynkelig? Jeg tror det desværre selv som mand.

Min bedste ven og jeg havde aftalt igår at se film sammen og hygge til den store guldmedalje. Jeg var så sløj, at jeg måtte springe opvasken over for at sove 3 timer, så jeg kunne være bare en smule frisk, når han kom, men men men... Jeg var døden nær. Jeg sværger. Troede det var de sidste krampetrækninger, da det bankede på døren. Udenfor stod en meget meget meget ynkelig og syg Jonas, som jeg regnede med ville falde omkuld med det samme.

Vi hyggede os vældigt med at give os selv og hinanden lov til at være ynkelige.

Idag skulle vi så begge være raske efter planen, men sådanne planer holder bare næsten aldrig, så her til aften blev det til film, cola, chips, bananer, yoghurt, Kodimagnyler og masser af ynk.

Mon vi kan nuppe en dag mere af slagsen i morgen?

No comments: