Tuesday, January 9, 2007

Propper




Der har været propper i mere end een forstand i mit liv idag, kan man sige.


I formiddags på jobbet stod jeg og skrev på vores whiteboard på kontoret idag med en tusch. Da jeg vendte mig om, efter jeg ikke kunne finde hætten til tuschen, stod en kvindelig "fyldig" kollega bag mig. Uden videre sagde jeg direkte, for at efterlyse hætten: "PROP". Hun blev skide sur. Hun troede jeg kaldte HENDE for prop og fattede slet ikke, det var en efterlysning.

Senere fik jeg selv en prop....ellere rettere to.
Jeg har brokket mig pga. støj på jobbet i en uge nu. Idag fik jeg så beføjelse til at købe ørepropper til samtlige på jobbet, der måtte ønske det. Købte nogle ret gode nogle og kunne pludselig selv bestemme, hvilke konflikter jeg "kunne" høre. Har da verdens bedste job.

No comments: