Tuesday, January 2, 2007

100% skuffelse på discount-måden


Hold op mand, hvor kan man gå en hel arbejdsdag og glæde sig til noget. I mit tilfælde drejer det sig om, at jeg ville hjem og nyde et glas cognac af den finere slags. Har en flaske stående fra verdens ældste cognac-hus. Har glædet mig i ugevis til dette glas.

Jeg valgte i min pause at tage i "Aktiv Super", der ligger lige ved mit arbejde for at købe nogle cognacglas, da jeg ikke p.t. er i besidelse af sådanne....det er jeg så stadig ikke.

Jeg væltede rundt derinde i 15 minutter og fandt stimevis af ølglas. Det tætteste jeg kom på cognacglas var nogle 5-kantede forsøg på at være fine. Dette var absolut ikke vellykket. Drikker man ikke cognac i socialt belastede områder??? Nok ikke, kan jeg gætte, men cognac blev der da solgt....også af den finere slags, men om det købes af kunder, ved jeg ikke....tror det næppe.

Måtte gå 100% skuffet på discountmåden tilbage til arbejdet med culture-drikkeyoghurt med hindbærsmag op ad buksebenet, da jeg i min søgen selvfølgelig skulle tabe en sådan på gulvet. men glædede mig over, at den hvide plamage på buksebenet nok matchede meget godt....i MIT hovede.

No comments: