Friday, January 5, 2007

En livredder redder liv...måske

Hmm hvad man da ikke gør i et øjebliks sindsforvirring.
Sad på arbejdet og grinede lidt af to af mine muslimske kolleger, der prøver at gejle sig selv og hinanden op til det hårde livredderkursus.
Min ene kollega måtte så trække sig, da han har fået en skade i skulderen af at spille for meget... bordfodbold....ja den er go' nok.
Min chef, overklasse-perkeren, mente så at det ville være super godt, hvis homo-helten lige kunne træde til istedet.
Gæt hvad homo-helten svarede... Ja, det kunne homo-helten da fint gøre.
Jeg VED bare, at jeg SÅ meget får brug for både svømmevinger og korkbælte, for bare at klare teorien. Jeg vil græde en del og helt sikkert kaste op efter et mislykket forsøg på at bjerge en dukke, som skal hentes på bunden af et 4 meter dybt bassin. På denne måde skal jeg i 8 uger udsætte mig selv for pinsler af 20. grad i 8 uger.
Glæd jer, jeg siger atter glæd jer, for jeg kan nok ikke hehe.

No comments: