Sunday, January 21, 2007

En Duracell-kanin


Har lige opdaget i denne weekend, at jeg vist er en Duracell-kanin, der kører på genopladelige batterier.

Netop som homo-helten gik rundt og troede, at batterierne var helt flade, fordi der er en masse mennesker og en hel verden, der lige skal reddes, så kom der lige en bedste ven og samlede een op.


Jeg har brugt 26 timer sammen med min bedste ven, der bor lige henne om hjørnet. Han er bare den bedste af slagsen.

Vi spillede pool, bordtennis, Trivial, matador, så film og åd junkfood.

Så bliver det gode selskab vidst ikke ret meget bedre og jeg er næsten sikker på, at jeg lige kan klare 14 dage igen....måske skal man så en tur i opladeren igen. Det bliver så på en weekend med en masse andre kristne homoer.....håber sandeligt at homo-helten også kan blive opladet der uden at føle trang til at være totalt overskudsmenneske der også.

No comments: