Friday, January 19, 2007

Din mening, min mening og så den rigtige.

Netop som man synes, at man har ret godt styr på sit ikke eksisterende kærlighedsliv, kommer der to personer uafhængigt af hinanden og påstår, at man stadig er forelsket i eks'en....det skal de nu ikke bestemme.

Min eks og jeg er hinandens bedste venner, men er ikke kærester og det synes den ene af os i hvert fald heller ikke, vi skal være, så sådan er det bare.....synes jeg, at jeg tror, men så er det lige, at man kan blive lidt rundforvirret, når folk fortæller een hvad man tænker, mener og føler.....jeg havde nu meget godt chek på det hele....ikk?

Så er der lige ham der akitekten, man har skrevet lidt med, som man måske synes virker meget sød og interessant og som man måske alligvel ikke har det helt store til fælles med, men derfor kan kaffe vel godt smage godt, hvis det kommer dertil.....eller begår man nye dumheder så....?

Homohelten sætter punktum og lader bare det forvirrede hoved være.....et forvirret hoved måske.

No comments: