Saturday, January 6, 2007

Smart...men praktisk?

Hmm hvorfor findes der ikke så vildt mange beklædningsgenstande, der både er smarte og praktiske på samme tid?
Sad i bussen idag, fordi jeg skulle bytte et par cowboybukser, jeg fik i julegave.

Fra busvinduet så jeg en ung mand i baggypants, som ikke havde nået bussen på Parkallé, så han ville nå den på Mølleparken, som var næste stop.

Den unge mand huskede heldigvis at holde op i bukserne, hvilket jeg nok ikke lige selv havde husket hehe.

Var temmeligt imponeret over hans måde at håndtere både bus og buks på, så jeg brød ud i klapsalve, da han sprang ind i bussen. Ikke så godt, når man er den eneste, der gør det, men jeg kunne jo ikke bare lade som ingenting, når de andre i bussen havde set min iver, så oven i klapsalven råbte jeg hele vejen gennem bussen: "GODT LØBET". Følte mig ret dum bagefter.
Da jeg nåede centeret hvor jeg skulle bytte bukserne, fik jeg flere par der passede og var praktiske, men minus smarte og så fik jeg nogle par, der var smarte, men absolut ikke praktiske. Det par jeg løb hjem med var smarte, men absolut ikke praktiske. De klemmer de ædlere dele en smule, men regner med at de giver sig nok til, at jeg ikke kommer til at lyde kronisk som Rasmus Radiomus.

Tænkte jeg lige kunne shoppe sko også.
Jeg er en mand, der aldrig er i god tid, så de skal helst være lige til at springe i. Men men men fandt to par, der var smarte og det tog ca 15. min. pr. par at få dem på, så dem købte jeg jo naturligvis, selvom jeg vil fortryde det på mandag, når jeg skal nå bussen på arbejde.

No comments: