Sunday, March 4, 2007

Den kroniske hjertebanken

I fredags var jeg på min 3. date med J.
Vi badede i måneskinnet og han lavede helt fantastisk mad til mig.

Jeg sad og snakkede mere end jeg plejer, hvilket næsten ikke burde kunne lade sig gøre, men jeg var så nervøs hele tiden.
Hvet gang han kiggede på mig, slog jeg blikket ned.

Vi sad efter maden med rødvin og cognac og lyttede til musik. Snakkede og dristede os ind imellem til at se hinanden i øjnene.....eller var det bare mig, der dristede mig?

Pludseligt lænede han sig ind over bordet for at kysse mig. Vi sad og kyssede lidt og jeg smeltede og anede ikke, hvor jeg skule gøre af migselv.

Han tilbød kl 4 om morgenen, at jeg kunne blive og sove, men jeg kunne slet ikke fåmig selv til at sige ja, for jeg skulle med toget til Odense lørdag formiddag og jeg vidste, at J. havde brug for at få sovet en masse.

I nat var jeg i byen, men længtes bare efter, at J. skulle komme, men han havde en ven på besøg og kom ikke.

I skrivende stund sidder jeg med den kroniske hjertebanken. Går konstant rundt med enorm hjertebanken.....bare helbredet nu også er iorden.....eller burde jeg søge læge for det her.....bliver jo småtosset i låget af det og ved ikke hvor jeg står i forhold til J., men må vel få snakket med ham om det, hvis jeg tør.
Han skrev en sms til formiddag, at han vil ringe senere. Måske har han glemt det, for det er da 6 timer siden, at han skrev det...tager vist lige et bad.

No comments: