Wednesday, March 14, 2007

På 3-stjernet hotel?

Er idag hjemvendt fra tre dages intensivt kursus med arbejdet på Ebeltoft Parkhotel. Det eneste det ikke var der, var en park.....ja og kompetent personale.
Hotellet lignede mest af alt en blanding mellem en fabriksbygning og et motel fra en 70'er-film, hvor hovedpersonen kører ind for at få billig sex......og nej jeg var ikke hovedpersonen disse dage.
Vi fik lidt alkohol om aftenen. Super hyggeligt og det gav da anledning til lidt sjov i gaden.....for mig altså.

Jeg dristede mig til at liste min værelsesnøgle ned i bukselommen på min mandlige chef i aftes. Da han skulle til at gå i seng, bad jeg ham aflevere min nøgle, som han havde taget, sagde jeg. Han blev helt forvirret og sagde, at han da ikke havde taget den og stak hånden i lommen, hvorfra han kunne trække min nøgle frem. De andre kolleger blev ret forargede, for der var jo en vis signalværdi i denne episode......hmmm burde jeg have røbet migselv? Gjorde det i hvert fald ikke.

Jeg gik ud i baren og bestilte en stor Royal Classic, hvorefter den rødhårede dame, som var lidt oppe i årene og havde briller, begyndte at rode febrilsk i køleskabet efter min store Royal Classic, indtil jeg fårtalte hende, at den skulle tappes i glas fra fadølsanlægget, som hun ikke kunne betjene.
Da jeg afleverede mit kort til værelset, som de kører beløbet på, så man betaler det hele samlet, når man tjekker ud, sagde hun, at hun ikke lige vidste, hvordan man skulle gøre det, så om jeg ikke bare havde 40 kr i kontanter. Utroligt hvad man kan forvente på et 3-stjernet hotel hehe. Hvem sætter de der stjerner?


No comments: