Wednesday, March 7, 2007

Under Engle


Var på restaurant idag og spise med J.

Ikke en hvilken som helst restaurant. En Hare Krishna-rastaurant, der både var vegetarisk og økologisk.....og røgfri.....Den vegatariske del og manglende rygerdel var en kæmpe udfordring, da jeg er en ryger, der elsker kød.

Men J. var super dejligt selskab og vi grinede en hel masse som vi plejer. Mit liv er jo et eventyr, så købte en saft, de kalde "De 7 små dværge". Ja jeg kunne ikke lade være og J. og jeg har noget sammen med eventyr som kan læses i tildigere indlæg her.


Da vi brød op og gik ud, krammede vi farvel og han nussede mig på armen efterfølgende. Jeg nåede at tænke, at han da så ikke er helt afvisende.


I distræthed glemt jeg at vende mig om for at gå og gik bare lidt baglæns hvor efter jeg bankede baghovedet ind i et skilt. Håbede han ikke opdagede det, men han hørte den hule lyd og vendte sig om og så, at skiltet stod og vibrerede endnu....ret pinligt.


Nu til noget andet og mere politisk.

Jeg har fået en genial idé efter, at jeg idag har læst, at Ruth Evensen fra "Faderhuset" som opkøbte og nedrev "Ungdomshuset" (Hvis nogen er i tvivl), sidestiller praktiserende homoseksuallitet med pædofili m.m. Det er det næste de vil bekæmpe. Blev stødt, såret og meget meget vred.

Nu har jeg så besluttet, at jeg vil sende hende en brosten med posten med et brev, hvor der står: "Smid bare den første sten i Guds mangfoldige hus". Dette vil ikke lede hendes tanker hen på balladen på Nørrebro, men hen på et sted i Biblen, hvor der står: "Lad den der er uden synd smide den første sten". Er SÅ mega træt af dette væsen, som hun er......Sidder her og er en sur gammel bøsse.

No comments: