Sunday, March 25, 2007

Stor mand til lille mand


Var til Rocker-ludo igår kl 13 med en kollega sammen med pædagoger fra andre klubber. Det er sådan noget med, at man skal give omgange og sådan, hvis man fx vælter en brik.....denne ene regel husker jeg, da min motorik ikke er i top, hvorfor det kom til at koste mig 9 omgange.

Men men men trods den megen vælten brikker, vandt jeg en 2. plads


Tog så videre i byen, hvor en meget høj mand begyndte at lægge an på mig. Han var dyrepasser, hvilket jeg var yderst interesseret i.

Hans bijob er at være drag-queen. Har aldrig helt fattet konceptet, men det er da meget sjovt. Jeg fandt så ud af, da han gav mig sit visit-kort, at det var selveste Miss OTB, der bagte på mig. Han var med i scenen er din......vild oplevelse, men i min sagelige bytur, var jeg nu mere interesseret i at høre om det at fodre fordøgsdyr. Der var også rigeligt med andre mennesker, der kom hvinende hen og sagde: "Neeeej det er da Miss OTB". Blev bare irriteret over det, men typisk mig ss.


En anden mand blev senere ret sur, da han spurgte om han måtte kysse mig og jeg så bare svarede nej, for han sagde, at der ikke var nogen der havde sagt nej til ham før, hvortil jeg bare svarede, at så var det vist også ved at være på tide.

1 comment:

Anonymous said...

Miss OTB er da HOT ;-)