Sunday, March 18, 2007

Nye mænd i gamle biler....eller noget


Var på Sjæland i weekenden til fødselsdag.

Hader den slags sammenkomster, men sådan er jeg vist bare indrettet og der blev sagt ting, som fik mig helt op i det røde felt og jeg mente, jeg lige (for andres skyld) skulle trække mig tilbage for en stund.

Heldigvis skulle min dejlige svigerinde lige hjem til Dianalund og slukke for noget el-væsen. Jeg kunne så køre med og falde ned igen.

De højere magter må så have syntes, at jeg skulle bruge længere tid til at køle ned, for det gik hverken værre eller bedre end, at bilem ikke havde tænkt sig at transportere os tilbage til festen i Slagelse, så vi strandede i 2 timer.

Vi fik givet bilen kunstigt åndedræt, så der er andre end jeg der kan førstehjælp.....ja i hvert fald når det kommer til biler.

Da vi nåede Slagelse, skete det samme igen og bilen skulle lige skubbes ind til siden. Jeg er SÅ meget mand, at jeg lod kvinden skubbe bilen hehe.
Da jeg skulle bremse den, kastede jeg mig ned i bunden af bilen for at trykke på fodbremsen med min ene arm istedet for at trække håndbremsen......vist godt nok, at jeg ikke har kørekort.

No comments: