Wednesday, February 28, 2007

Distræt for en 5'er

Var på min anden date idag med J.
Han bliver kun mere og mere fantastisk.
Det er så nemt at være MIG i hans selskab.

På vej til mit møde med ham, gik jeg og drømte, men pludselig stod der et skilt med tilhørende skraldespand, som jeg gladeligt væltede ind i, mens der var 5 mennesker på vej mod mig. Temmeligt pinligt.

Skulle med J. og to af hans veninder til "Kultur-battle" på spillestedet "Gyngen". Vi fik heldigvis tid alene også.
Da vi sad og snakkede kom een fra den ene teatergruppe hen til vores bord og sagde, at de manglede en mand og jeg meldte mig naturligvis med glæde......uden tøven.

Efter damen var gået, væltede jeg et glas vand ned i skødet på mig og gav bare op. Mere distræt kunne jeg ikke blive og tørrede først op, da vandet sev om til min røv via stolen, men tænkte, at det kunne nå at tørre, før "Gyngen" lukkede. Nåede blot at tænke tanken til ende, før ejeren kom og smed os ud.....måske bliver man forkølet, men det duer heller ikke, for jeg skal se J. allerede igen fredag....glæde til mig midt i min distrætion.

No comments: