Sunday, March 4, 2007

Den mærkelige nabo

Jeg bor på et værelse, jeg har lejet, hvor jeg deler køkken og bad med to andre. Det er tre seperate lejemål.

Min ene nabo er en pige, som jeg svinger meget godt med. Den anden er en tysk mand på omkring 36, der ryger hash, er tysker og opfører sig ganzen underligt.

For noget tid siden stod vi af bussen sammen og snakkede lidt sammen af høflighed. Kom til at snakke om, at han havde boet i Høng på Vestsjælland, hvor jeg også har boet og pludselig var vi, i hans øjne, verdens bedste venner.

I går spurgte han så, om jeg skulle i byen, hvilket jeg skulle.
Han spurgte til mit farvoritsted, hvortil jeg svarede, at det var "Blender".
Så siger manden, at det er da et bøssested. "Det er jo ret heldigt eftersom JEG jo er bøsse", svarede jeg.
Han brød ud i latterkramper og sagde, at det havde han øje for og han havde d også prøvet det med en fyr, men fyrens pigekæreste blev sur over det (Ja forstå det hvem der kan hehe).

Pludselig sagde han noget med, at han da gerne ville prøve mig, og så var det at Homohelten bare smækkede døren i. Magtede ikke den samtale med den mærkelige nabo ss.

No comments: