Monday, March 5, 2007

Forvirret.

I går skulle jeg i biografen med min bedste ven Jonas.
18 minutter før filmen skulle starte, mente Jonas, at det ville være en god idé, hvis jeg lige ringede til J. og spurgte om ikke han ville med.
Et kvarter efter stod han der. Det var helt fantastisk og jeg blev så glad over at sidde der i mørket ved siden af ham.

I dag skulle jeg så i biografen med min bedste ven Jonas......og nej detter IKKE en genudsendelse.
Jeg skrev til J., at jeg sad der og det havde været dejligt om han sad der, så jeg lige kunne holde ham i hånden.

SÅ FALDT BOMBEN:
Han er forvirret og ved ikke helt hvad han vil og bla bla bla og han vil ringe i morgen.

Den er bare for klassisk til jeg tør håbe på noget som helst. Frustrerende, når det er ham, der giver sommerfulge i livmoderen.

No comments: