Saturday, March 10, 2007

7147 kr fattigere og dog rigere




Idag måtte det ske. Efter at jeg i mere end et år har gået og (dag)drømt om et digital-spejlreflex-kamera fra Nikon, endte jeg med at låne pengene i et finansieringsselskab (Ja ja, så bliver det meget dyrere bla bla bla) Jeg er da ligeglad, jeg HAR et Nikon D40 i sølvfarve nu med et ekstra optik der går til 200 mm. Det er jo fantastisk. Altid dejligt med nyt legetøj.
Sagen er så lige den, at jeg endnu ikke har haft tid til at bruge det, for J. kom lige forbi (efter aftale godt nok) med Sushi. Min første gang som wannabe japaner. Men nød den der rå fisk og den dertil købte øl fra Jacobsen (Ølmærket - ikke den omtalte J.) J. er fantastisk og vi spiste, så homofilmen "Latter Days" som er beskrevet i et tidligere indlæg), vi snakkede, hørte musik og bare nød hinandens selskab....eller jeg nød vores selskab......vores fordi jeg nu ret godt kan li' både J.'s selskab og mit eget hehe.
Da jeg satte ham på bussen kyssede han mig hurtigt på kinden. Ved ikke helt hvad det betyder, men jeg kunne godt li' det.

Skal (muligvis) til poetry-slam med ham på onsdag.
Han skrev, da han kom hjem, at han glædede sig "til at kysse puden". Blev ved den lejlighed ret misundelig på den der pude og følte mig måske også en lille smule udkonkurreret.

1 comment:

Anonymous said...

Jeg gider da SLET ikke høre om at du har fået digitalt spejlreflekskamera.

-Knus fra Tenna, der SLET ikke er SPOR misundelig.... Eller nowet ;-)