Saturday, June 30, 2007

Totalt dårlig homo

Idag er homohelten på ingen måde en helt.

Jeg var i byen i aften. Bartenderen var SÅ nice og jeg ville så gerne have hans nummer. Han så på mig. En ven og to af hans veninder prøvede at gøre noget, men han ville have det fra min egen mund. Jeg tog mod til mig......men modet ville slet ikke som jeg ville, så jeg savlede bare en hel aften uden at kunne sige andet end: "En wiskey og cola tak" eller "Bare en vand" hele aftenen. Totalt vatpik her.

Har intet mod, intet shopping-gén, kan ikke danse, ikke lide Madonna og kan ikke føre mig frem...........hmm er måske slet ikke homo.

Dansede så også lige med en lebbe, som jeg så lige komn til at daske i ansigtet med en albue, så hun flækkede hagen og blødte helt vildt......vist bare ikke MIN aften i aften.

No comments: