Tuesday, June 19, 2007

JEG - EN ROTTE?


Hmmm måske virker dette mere sygt end glædeligt for læseren, men synes nu det var en oplevelse, man ikke får hver dag.....og et eller andet sted heldigvis.

Var nede med min bedste ven idag for at se på en bestemt slange.

Vi havde den så ude af terrariet for at undersøge den for diverse sygdomme som man skal og bør.

Og haps, så sad der en slange i hånden på mig.

Normalt ville en slage hugge og så trække hovedet tilbage for at gøre klar til angreb igen, men ikke denne. Den begyndte istedet at foretage synkebevægelser, som om jeg var en stor rotte, der skulle sluges.....hmm ligner JEG en rotte. Ikke just en kompliment fra en slange, så den blev pænt fravalgt.

Har længe været bange for at blive bidt, for jeg vidste ikke, hvordan det ville føles, men nu er jeg blevet en erfaring rigere og der er bestemt intet at frygte

No comments: