Friday, June 1, 2007

Den søde dame


Var på arbejdet i toget idag (Det er ikke kun læger og dommere, der bi-jobber).

I toget mødte jeg en gråhåret dame med briller, som jeg kendte. Jeg stilte mig fint op og brugte en hel masse taletid på at snakke om ingenting bare sådan for at komme i tanke om, hvor jeg kendte hende fra. Hun lod sig heldigvis ikke mærke med det og snakkede bare med om togturen og vind og vejr. Det var sødt af hende, for måske gjorde hun det fordi, hun havde ondt af mig.....

Det ramte mig som et lyn, hvorfra jeg kendte hende.....hun kendte dog ikke mig.

Det var Fru Tripler elller hvad borgmesteren i Slagelse nu hedder hehe.....hende der er kendt fra TV.

Kunne have slået mig selv i hovedet med noget tungt, men det lykkedes ikke lige, for jeg kunne ikke løfte stewardessens vogn :-)

No comments: