Wednesday, June 6, 2007

Gam3

Var til noget basket-tam-tam idag med mine unge.
Helt utroligt som der er gangsterstemning på den fede måde.
Dels kom man ind i en anden verden, men også bare en supkultur.
Standsede op og bare glædede mig over mangfoldigheden.....selvom jeg ikke forstår det, nyder jeg det.

Så kan I også lige få et lille digt med på vejen :-)

Blindgyden

Står i denne mørke blindgyde.
Mit hjerte hamrer
Jeg hamrer
hovedet mod muren,
som ramlede panden mod.

Jeg kan ikke se i dette mørke.
Ikke se lysvæld
Ikke se væld af muligheder.

Må kigge op mod den Gud,
der kan fjerne muren
fjerne denne jamren,
så jeg kan stoppe.

Dette sand der står til op over knæene,
forhindrer mig i at klatre.
Standser mig i at vende om
Ser ikke andet en mur
mursten
smertens mur.
Ensom smerte.
Vil vende om,
se lys,
se muligheder.
Se dig
se mig
se os
i øjnene.

No comments: