Saturday, February 24, 2007

Dubut som vinterbader


Var på en helt helt fantastisk date idag med en 29 årig arkitekt (J.).

Det er godt nok længe siden, jeg har mødt et SÅ behageligt menneske.

Ud over at tilbringe en hel dag sammen med dette fantastiske menneske, fik jeg også min debut som vinterbader.


På vej til stranden gik vi gennem skoven. Alt var snedækket og det føltes som at vandre midt i et eventyr. Vi var Hans og Grethe.....hvem der var hvem vides ikke, da vi jo begge er hankønsvæsner.....hmm måske er jeg en lille smule Grethe.

Mens vi gik der, så jeg mig over skulderen og udbrød: "Pis nu glemte jeg at kaste de skide brødkrummer". I det samme hev J. en pose fuglefrø op af lommen og strøede om sig med dem og sagde, at han ikke vidste om det ville slå fuglene ihjel, hvortil jeg svarede, at så måtte vi jo følge de døde gråspurve på vejen hjem hehe.


Det var en kæmpe oplevelse at være vinterbader. Kroppen reagerer helt voldsomt på sådan noget. Først i det kolde kolde vand og så i en varm varm sauna, bare for at hoppe i bølgen blå påny og sådan kan man blive ved.

Tror jeg kan gå hen og blive ret vild med det.

No comments: