Monday, February 19, 2007

Giv en hånd til kræftens bekæmpelse


Jeg skulle ud at køre idag med en mand, der havde kontaktet mig via www.gomore.dk, hvor man kan søge eller tilbyde lift til forskellige destinationer i indland....måske også udland, men det ved jeg ikke.

Han ringede i hvert fald i formiddags. Det var fantastisk at slippe for dyre dyre DSB.

Den eneste "hage" ved liftet var, at vi lige skulle til Hedensted først og læsse to senge af i hans barndomshjem. Men Peter B (MIG) er et meget åbent menneske, så han sagde da barE, at det skulle vi nok klare.


Under køreturen fik vi lige løst alle Århus' kriminalitetsproblemer og er begyndt sammen at tænke tanker om at søsætte et nyt projekt, for at få kriminelle indvandrere på ret køl og igang med noget uddannelse. Så nu er vi jo sådan set nødt til at snakke sammen igen, men det blev vi heldigvis også enige om, så i morgen skal jeg lige vende dette nye "hemmelige" projekt med min chef.


Da vi nåede Hedensted og der var blevet læsset senge af og jeg var klar til at køre videre, så kom moderen ud og bød på kaffe og hjemmelavede fastelavnsboller. Rimelig meget dagens overraskelse, må man sige. lækkert lækkert lækkert.


Her til aften var jeg så ude at høre en sexolog fortælle om seksualitet i forskellige afskygninger. Meget meget anderledes, men Peter B er stadig et åbent menneske.

Han sagde mange ting, men husker specielt een. Alle mænd i alderen 18-50 år bør give en hånd til kræftens bekæmpelse. Dette sagde han fordi, for mænd i alderen 18-50 år handler det om at få så mange udløsninger som muligt, for en australsk undersøgelse viser, at det nedsætter risikoen for prostata-kræft....3 ryk og en aflevering.....GIV EN HÅND TIL KRÆFTENS BEKÆMPELSE

No comments: