Wednesday, February 21, 2007

Forelskelse/ kærester er noget bras


Før jeg sprang ud kunne jeg gå og gemme mig bag påstanden om, at kærester er noget bras, for så skulle man ikke bruge tid på det og så var der jo ingen der lurede mit sande jeg.

Nu synes jeg forelskelse og kærester er fantastiske.....når det altså hokus pokus er MIG, der er i fokus.


Når det så kommer til mine venner og ikke mindst den bedste af slagsen, som går rundt og er forelsket, så er det som i gamle dage, når jeg blev sat uden for døren i skolen. Så kan man stå der ude og vente til den på den anden side af døren, syntes man skulle have lov til at komme ind igen.

Sådan er det også med mine venners forelskelser.....son i NU....at man kan blive sat i venteposition....så kan de jo se, om man gider at stå uden for og glo.....og det ender det jo altid med at jeg godt gider, for jeg har prøvet, men det virker bare overhovedet ikke at sige: "Hokus pokus, nu er det MIG der er i fokus", så jeg må vel bare vente...

No comments: