Friday, July 13, 2007

Kært barn har mange navne

På mit arbejde er det åbenbart vigtigt at hedde Mohammed, Ali, Abdul, Ahmed eller noget andet mellemøstligt for at folk kan husk, hvad man hedder.
Jeg hedder desværre ikke nogle af delene, så det volder åbenbart de unge en del vanskeligheder, når de skal i kontakt med mig. Jeg er blevet kaldt: Jacob, Mads, Michael, Lars, Hans og sikkert en masse andet.

Men idag gik det over gevind. En 8-årig dreng der havde forvildet sig ind i klubben skulle købe noget i baren. Ved du havd han kaldte mig???? Han kaldte mig den unde lynme for JONNY! Hvad sker der for DET? Jeg ligner da forhåbentligt alt andet end en JONNY.
Jeg havde ikke engang min mobiltelefon fremme og kører ikke vildt i bil med terninger i forruden......nååå nej, så havde han velkaldt mig BRIAN. Men JONNY er nu heller ikke godtaget.

Kært barn har mange navne og brændt barn lugter grimt.

No comments: