Sunday, July 29, 2007

En noget usædvanlig bytur

Var i byen igår med en ven.

Sjældent man oplever SÅ mange mrklige ting i løbet af en aften.

Eller mange var de nu ikke, men store oplevelser så ss.

Jeg snakkede med en af mine venner dernede om det med at blive gift. Før jeg så mig om, så havde jeg indgået en aftale om, at hvis vi ikk er gift med en anden, når vi fylder 30, så gifter vi os med hinanden......heldigt at han er en sød een ss.

Lidt senere kom en lille mand hen og tog mig på nummeren. Han optræder så åbenbart som drag. Han sagde: "Jeg er drag og du må gerne kneppe mig i mit kostume". VAr lige ved at få min øl galt i halsen.

Så dansede jeg lidt og der var folk der dansede oppe på et podie og så greb de fat i mig og ville have mig med.....hvad var nu det for noget. Jeg skulle ikke stå deroppe og vride mig hehe.

Homoverdenen er godt nok et underligt sted, men meget meget underholdende.

No comments: