Friday, July 20, 2007

Er det anno 2007?

Var lige i kontakt med nogle venner her til aften, der var meget chokerede.
Utroligt at man ikke kan være i fred i år 2007 bare fordi, man er homo. Er selv dybt chokeret over det, de oplevede, for det KUNNE jo have været MIG.
Her er min vens beretning.

Det er med stor beklagelse at Park Tours må meddele, at der var det største hate-crime overfald der er set, i Mindeparken i aften.Vi har valgt at være fuldstændig ærlige og forklare hvad der er sket. Omkring kl. 23 kørte 3 biler med 4 unge danskere i hver ind på den store runde parkeringsplads ved Mindeparken. De steg ud og råbte: "Bøsserøve, vi slår Jer kraftedeme ihjel", kastede ting efter folk, råbte og skreg og ødelagde biler. To løbere stoppede en taxa på Oddervej og fik ham til at ringe til politiet. Jeg kom og der blev råbt til mig, at jeg skulle køre op og tage nummeret på en af bilerne. Det gjorde jeg og 5 min. efter kom der 3 politibiler stormende fra alle retninger. De fangede de tre biler, stoppede dem og fandt køller og kasteskyts i deres bagagerum.

No comments: