Friday, February 18, 2011

Ingen penge har vi nok af, og nyt tøj har vi haft







Vågner op endnu en eftermiddag i det københavnske....nærmere betegnet Østerbro.
Det er der dog ikke noget mærkeligt i, for det var helt efter både bogen og planen. Det mærkelige er, at jeg ikke har nogen penge....eller det er der egentlig heller ikke noget mærkeligt i. Det mærkelige er, at jeg vågner af en drøm, der ellers var helt fantastisk med noget dejligt og så har jeg den unde lynme stadig hjertebanken og åndedrætsbesvær, samt dirren i hele kroppen. Tror jeg søger læge, når jeg kommer hjem eller tager på et kurophold i de østrigske alper hos på "Der frohe Vater" eller noget. Ingen penge har vi nok af og nyt tøj har vi haft. Om vi også har haft et godt helbred, kan jeg godt have mine tvivl om.

No comments: