Thursday, January 31, 2008

Et kapitel er afsluttet

Idag havde jeg sidste dag på mit arbejde. Det blev en noget mere rørende dag end forventet.
Det er svært for mig at sætte ord på.

En mor kom med taknemmelighed og gav mig en kæmpe kurv med fyldt chokolade fra "Frellsen Chokolade". Flere opdagede at jeg blev rørt over det og blev selv påvirket af situationen.

En pige gav mig et kort og en æske chokolade.

2 andre piger havde selv lavet nogle meget meget fine kort

arbejdet gav mig en kogebog, da jeg er elendig i et køkken og et spil "Matador", for der er opstået en hel kultur omkring matador og andre brætspil takket være mig. Da jeg startede kunne de unge slet ikke sidde roligt omkring sådan en aktivitet.

Jeg kan se, at jeg har sat flere aftryk i det 1½ år, der er gået. Jeg startede spillekulturen, opbyggede depotet med kreative ting, fik lavet et lokale til lektiehjælp og fik opbygget singstarkulturen, så ALLE ville være med.

Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe ss.

Til slut kom den nok hårdeste dreng i klubben (M) og sagde tak til mig, for hvad jeg havde gjort for klubben og gav mig et kæmpe kram. Det havde jeg ALDRIG set komme ss.

Mandag starter et nyt kapitel med et nyt arbejde. Bliver enormt spændende

1 comment:

Anonymous said...

Du vil blive savnet og her mener jeg ikke kun i klubben :-*