Sunday, January 20, 2008

En alternativ form for SM

Hmmm "AV" sagde det igen og igen i min gamle seng, da fjedrene begyndte at bore sig ud gennem stoffet. Man skulle lige sørge for at ligge mellem de der jargertusser, der stak op hist og her.

Da jeg en morgen vågnede med rifter på baller og kår, fik jeg nok.....NY SENG, sagde manden, som jo så er MIG

Fik så en seng af min kollega, men det glemte hun lige og trak så i land igen, så jeg kunne se frem til mange nætter med ting, der stak mig her, der og alle vegne, som jeg ikke skal udspecificere her :-)

Idag endte det så med, at jeg købte naboens seng i desperation. Den skulle sælges til nogle andre, men jeg kastede mig ind på købers markede og overbød helt vildt og VUPTI, så skal man sove i den ny seng i nat for første gang. Den er noget hård, synes jeg nok, men det er nok fordi jeg har fravalgt alt, hvad der hedder fjedre.

Hmm kan man lide af fjedre-fobi???

No comments: