Tuesday, May 8, 2007

MIG-74 kg regnbue-is


Nu havde homohelten jo erfaret at spray-sol ikke var et hit.

Min chef anbefalede 12 minutter i et bestemt solarium. Han garanterede, at jeg efter 12 min ville ligne en araber. Måtte så erfare, at dette ikke var korrekt, men at jeg istedet er kommet til at ligne en kæmpe regnbue-is.

Brun efter spary-sol nogle steder, hvid andre, men ild-rød tredie steder efter for længe i solaruin. Det gør super nas og jeg måtte tage mig selv i at kalde min chef for en lort idag, da hans garanti ikke holdt.

Så blev man jo så lige standset af "Århus Stiftstidende" på gaden i formiddag, som ville have min kommentar til det nye parti "Ny alliance". Så stod der en gal fotograf og tog billeder af den store regnbue-is og det eneste, jeg kunne tænke på var, at jeg var rød. Det kommer så i avisen i morgen... og så i farver.

No comments: