Wednesday, October 20, 2010

Turist i Stockholm


Den gale homohelt besøgte i går Stockholm for en enkelt dags bemærkning....tror det var meget godt, at det ikke var længere tid....for Stockholm altså. Jeg besøgte "Opran" backstage og udbrød konstant de magiske ord: "Jeg føler, at jeg må tage et billede" Stakkels de andre, der måtte vente hver eneste gang, men enhver idiot ved da, at dokumentation er vigtig. Endvidere storkede jeg rundt i Stockholm med mine to guider, der vist mere var en livline til, når jeg blev væk....at guide fik de i hvert fald ikke meget lov til. Den underlige danske homohelt kunne ikke ryste af sig, at han engang i tidernes morgen havde set "En kort, en lang", hvor de besøgte Sverige og spiste "Korv med mos", hvorfor homohelten insisterede på at smage denne svenske delikatesse. Den kunne skam også fås i mange pølsevogne....eller hedder det mon en "Korvbil" her???? Men alle steder ville de servere det i en bakke med en pølse, kartoffelmos og rejesalat efter eget ønske. Homohelten SKULLE have det hele serveret samlet som i en hotdog i Danmark, for det var jo det de gjorde på film. Enhver ved jo, at film følger virkeligheden, så det MÅTTE kunne lade sig gøre......det kunne det også.

Vi fandt en korvbil (pølsevogn frit oversat) med et billede af korv med mos som jeg ville have det. Han kom, han så, han købte og blev skuffet, da virkeligheden var en anden....korv med mos i bakke og div. ved siden af :-( Men jeg måtte givet mig selv points for kampen. Guiderne åndede måske lettet op, da denne lange lange jagt i regnvejr endelig var slut.

Vi gik ud for at spise en pizza. Lækker lækker pizza....med kål til forret...hmmm, men lækkert.
Hvad der også var ganske lækkert var.....en tjener.....homohelten tilbage i kød-helvedet-markedet. Vores tjener, altså den der betjente os, var en hun. En lækker tjener er oftere en han i min verden, men jeg måtte jo så kigge langt efter den anden tjener......kiggede åbenbart SÅ langt, at han troede jeg ville i kontakt med ham. Jeg blev helt befippet og rystede over hele kroppen, da hovedets rysten ikke kunne signalere benægtelse nok, mens jeg sagde: "nej nej, der var ikke noget". Han vendte om og gik og homohelten kiggede videre. Da vi forlod stedet, måtte homohelten liiige stå og glane ude foran vinduet. Det så den mandlige lækkerbisken...altså tjeneren.......så han vinkede ivrigt med tre glas i hånden. Nu kan man så kun spekulere på, om han ville i kontakt eller blot slippe af med mig.

Vi endte med at afslutte denne fantastiske dag på en homobar, der hed "Hogkvarteret". JA TAK, så skulle homohelten se på det svenske marked....men ja tak, der var filletfest (lebber) ud over det hele. ja og lige få mænd og en trans.
Det blev til en enkelt lunken øl, før vi skulle tilbage til Uppsala.....men på vejen fik man da lige set en neger få håret i klemme i tunnelbanen (s-toget), fordi han lige noget at få røven ind om bord....altså i toget.

No comments: