Wednesday, October 20, 2010

Jeg var blevet væk, men er stærkt tilbage


Puuuha jeg har fået klager mange gange over, at jeg ikke har opdateret min blog, hvilket er ganske naturligt, når man ser på, hvornår sidste indlæg er skrevet.
Måske har det noget at gøre med, at homohelten rent faktisk fandt lykken. Kom i fast parforhold. Flyttede sammen med denne skønne mand, fik fugle, fisk og kamæleon.
Det blev hverdag, lykken forsvandt og homohelten er tilbage på kødmarkedet igen og venter i disse dage på at få afsluttet det kapitel helt, da den skønne mand flytter ud om få dage.

I et tidligere indlæg kan jeg se, at jeg havde købt naboens seng, der blev skiftet ud senere med afdøde farfars seng, der igen blev skiftet ud med skøn mands seng, der så blev skiftet ud....altså sengen...med en helt NY seng, som skøn mand nu tager med sig, så man ingen seng har, før endnu en ny er købt.....godt nok mange senge på meget kort tid, for slet ikke at nævne alle de fremmede senge, man har sovet i gennem tiden.

I tiden siden jeg sidst var her på bloggen, er der sket mange ting i den store verden. For bare at nævne nogen, så man er med på, hvor vi vikler os ud fra.

Blender er lukket og erstattet af et mindre sted ved navn "G-bar"
Der har været finanskrise
Jeg har glemt gensynet med Brideshead
jeg er gået fra at være single, til parforhold, til single igen
Jeg er rejst til Sverige, men kun for en kort bemærkning
Jeg har efter 2 1/2 skiftet job igen til en stilling som lærer i Folkeskolen....måske er jeg blevet dannelses- og kulturformidler :-)
Jeg er blevet næstformand i fotoklubben, der er nævnt i et tidligere indlæg.
Slangerne røg ud, da manden kom ind.
Obama er blevet USA's præsident
Jeg er tilbage på Boyfriend.dk
.....der er næsten gået et år, siden jeg skrev her sidst, men nu skal der ske noget igen i "Dette eventyr - et liv).

No comments: