Thursday, November 1, 2007

Efterlysning!!!!!!












Så skete det, der bare ikke MÅ ske.

Så i TV den anden dag, at en mand havde fundet en kongepython bag sit toilet.....synes det var noget pjat, at det overhovedet kunne lade sig gøre ss.

Idag havde jeg åbenbart travlt til morgen.

Skiftede vand på slangerne her i hytten og tager så på arbejde.

Da jeg kom hjem snakkende i telefon med en ven, opdagede jeg, at låget på terrariet ikke var lagt på og så manglede den ene af de to slanger i det. Det var Atréju, som man kunne forvente det af, der mangler. Han er sådan en spradebasse og meget nysgerrig på oplevelse. Bastian, der er mere rolig lå trofast på sin faste plads. Lidt sjovt, at man kunne have forudset det......nu håber jeg bare, at jeg finder ham.....



1 comment:

Anonymous said...

Søde Peter,

Du kan da ikke fortælle sådan noget, uden at fortælle hvordan det ender...

-Tenna, der er heeeeeelt vildt nysgerrig lige nu...