Sunday, September 2, 2007

Nye slanger og en bytur

Var Aalborg igår for at bytte den døde slange. Jeg endte med ikke at ville have en ny python, så jeg endte med at gå hjem med en kongeboa. Hvis jeg er heldig bliver den kun 2 meter ellers bliver han 3-5 meter.
Jeg forelskede mig så også lige i en kornsnog i rød, som jeg så også tog med hjem, så nu har jeg 3 stk ss, Peter the crazy snakeman ss. (Billeder kommer senere)

Da dyrepasseren skulle sætte pris på den lille slange med det nummer, kassedamen skulle slå ind, siger han til mig, at han har skrevet sit telefonnummer på bagsiden. Jeg sagde, at jeg jo havde nummeret til forretningen, men det var så hans privatnummer. Så kunne vi jo ses i Århus. Tror nok lige at det var at bage på mig. Synes det var lidt sjovt.

Da jeg så kom hjem til Århus, tog jeg i byen på Blender, homodisko i Århus. 5 tilbud kom der. Lige fra den 17-årige til ejendomsmægleren. Det var et rent gedemarked.

Tror ikke jeg kan klare at være lækker hehe.

No comments: