Friday, April 6, 2007

Uopfordret anmeldelse af mig ss

Hvis man skulle anmelde mig på lige fod med en film, ville den lyde ca. sådan her. Det er faktisk en ægte anmeldelse, som man vil kunne finde et sted i det (for jer) ukendte på et datingsite:

"Havde en date i dag med en Peter type det gik naturligvis dårligt det burde jeg kunne have sagt mig selv, han var den ikke noget frækt på første date type, det er jeg nemlig så vi fik fornærmelser til forret og cocos burger til desert, hvorefter han tog toget tilbage til Aarhus ved 22 tiden. synd at han ikke ville blive og overnatte, det er altid hyggeligt at sove i ske, selv uden sex :) "

Skal lige tilføjes, at det er ikke mig, der har skrevet anmeldelsen og det var ikke mig, der fornærmede, men jeg tog det ikke så nær, for det var fornærmelser af ting ved mig som person, som jeg selv anser for at være positive så som, jeg er for stille, for tænkende, tænker for meget på andre etc.

No comments: